دعای مستجاب

دعاها و روایات ائمه معصوم(ع)

دعای مستجاب

دعاها و روایات ائمه معصوم(ع)

دعای گرفتن حاجت سری

ای محمد، هر کسی از امت تو یک حاجت سری داشته باشد، در نیمه شب به تنهایی رو به من آورده در حالی که پاک است و وضو هم دارد بگوید:  
یَا اللَّهُ مَا أَجِدُ أَحَداً إِلَّا وَ أَنْتَ رَجَاؤُهُ وَ مِنْ أَرْجَى خَلْقِکَ لَکَ أَنَا یَا اللَّهُ وَ لَیْسَ شَیْ‏ءٌ مِنْ خَلْقِکَ إِلَّا وَ هُوَ وَاثِقٌ وَ مِنْ أَوْثَقِ خَلْقِکَ بِکَ أَنَا یَا اللَّهُ وَ لَیْسَ أَحَدٌ مِنْ خَلْقِکَ إِلَّا وَ هُوَ لَکَ فِی حَاجَتِهِ مُعْتَمَدٌ وَ فِی طَلِبَتِهِ سَائِلٌ وَ مِنْ أَلْحَفِهِمْ سُؤَالًا لَکَ أَنَا وَ مِنْ أَشَدِّهِمْ اعْتِمَاداً لَکَ أَنَا لِأَنِّی أَمْسَیْتُ شَدِیداً ثِقَتِی فِی طَلِبَتِی إِلَیْکَ وَ هِیَ کَذَا وَ کَذَا وَ سَمِّهَا فَإِنَّکَ إِنْ قَضَیْتَهَا قُضِیَتْ وَ إِنْ لَمْ تَقْضِهَا لَمْ تُقْضَ أَبَداً وَ قَدْ لَزِمَنِی مِنَ الْأَمْرِ مَا لَا بُدَّ لِی مِنْهَا فَلِذَلِکَ طَلَبْتُ إِلَیْکَ یَا مُنْفِذَ أَحْکَامِهِ بِإِمْضَائِهَا صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ امْضِ قَضَاءَ حَاجَتِی هَذِهِ بِإِثْبَاتِکَهَا فِی غُیُوبِ الْإِجَابَةِ حَتَّى تَقْلِبَنِی بِهَا مُنْجِحاً حَیْثُ کَانَتْ تَغْلِبُ لِی فِیهَا أَهْوَاءُ جَمِیعِ عِبَادِکَ وَ امْنُنْ عَلَیَّ بِإِمْضَائِهَا وَ تَیْسِیرِهَا وَ نَجَاحِهَا فَیَسِّرْهَا لِی فَإِنِّی مُضْطَرٌّ إِلَى قَضَائِهَا وَ قَدْ عَلِمْتَ ذَلِکَ فَاکْشِفْ مَا بِی مِنَ الضُّرِّ بِحَقِّکَ الَّذِی تَقْضِی بِهِ مَا تُرِیدُ

ای خداوند یگانه ای که هیچ نیست مگر این که تو امید او هستی و مخلوقاتت تنها بر تو امید دارند، من هم همین طور و ای خداوندی که همه موجودات مخلوق تو هستند و در حاجتهای خویش به تو اعتماد دارند و در طلب آن حاجتها فقط از تو مسئلت می کنند و در درخواست خویش از تو ، اصرار و سماجت هم می نمایند که یکی از آنها من هستم و کسی که اعتماد شدید به تو دارد منم. پس با انجام این درخواستهایم این اعتماد شدید مرا نسبت به خودت حفظ کن(درخواستهایش را بر زبان بیاورد).
  
 وقتی که بنده ام اینها را بگوید، من همواره حاجت او را تا موقع مرگش روا می کنم(یعنی تا زمان مرگش او را در تحت حمایت خویش قرار    می دهم) و خودش هم باید خود را ملزم به انجام این در خواستها بداند.
ای خداوند رحیم، اگر تو این در خواستهای مرا اجابت کردی که بر اورده شده و اگر اجابت نکردی، پس هیچ وقت اجابت نخواهی کرد و من ناچار به تو ملتجی می شوم به همین جهت است که اینها را از تو می خواهم. ای کسی که دستورش نافذ است پس قضای حاجت مرا امضا کن تا به این وسیله در غیب تو حاجتهای من همیشه بر آورده شده باشد تا هنگامی که هوسهای نفسانی خودم و دیگر مردم (یعنی تلقین سوء آنها) مرا احاطه کرد، من بتوانم در مقابل همه آنها پیروز شوم و با امضا کردن چنین سرنوشت بر من منت بنه و سرنوشت و تقدیر مرا از هر گونه غل و غش صاف نما و انجام همه آن اعمال و اطاعتها را که برایم مقتدر ساخته ای آسان کن. چون من به قضای این حاجاتم نیاز مبرم دارم و تو هم این موضوع را می دانی. پس تو را به آن حقت سوگند می دهم که هر چه را اراده کنی بوسیله آن انجام می دهی، از من همه این پریشانی و غل و غش را دور کن.

منبع: مهج الدعوات

تعجیل درظهور امام زمان(عج): اللهم صل علی محمد و آل محمد

نظرات 5 + ارسال نظر
ا-ک جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ق.ظ

خدایا
التماست میکنم حاجتم رو روا کن
خدایا به روا شدن حاجتم نیازمندم
میدونم که تو باید بخواهی تا روا شه
پس خدایا التماست میکنم بخواه حاجتم روا شه
خدایا التماست میکنم....
آمین یا رب العالمین
ماشآء الله ولا حول ولا قوّة الّا بالله العلی العظیم
اللّهمّ صلّ علی محمدٍ وآل محمدٍ

سلام
برای رسیدن به حاجتت قبل دعا سه بار صلوات بفرست و بعد دعا بگو اللهم صل علی محمد و اله و علی اهل بیته انشاءالله حاجتت را میگیری

م سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

من به خدا اعتماد دارم حاجتم را میگیرم

anahitafarshid یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام، با توافق، تحریم جای خود را به تکریم می‌‌دهد.

[ بدون نام ] جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ب.ظ

http://doaa-va-revayat.blogsky.com

[ بدون نام ] یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد